Contact
Bart Denkens
Bart Denkens
Gilles Geerts
Modifications of grout silo’s for the Saint-Nazaire Offshore Windfarm, full workshop and on site fabrication of various seafastening structures.
Precisiewerken met thermische lans worden ook vaak door onze specialisten uitgevoerd.
Met grote nauwkeurigheid kunnen zij zware assen, pinnen en andere vastgelopen onderdelen vakkundig verwijderen. Regelmatig worden deze werken uitgevoerd op zware kranen, scheepslieren, offshore-installaties en eveneens in alle mogelijke zware industrieën.
Removal of upending bucket on board HLJV Innovation for modification works.
Hego-GTC provides complex and exceptional mechanical services and guarantees a reliable safety culture during the work, taking into account the set time frame.
Jib prefabricatie voor DP2 offshore Maintenance & Service Vessel APOLLO.
Ook offshore bedrijven doen een beroep op de expertise van Hego. De spudpaal van een heavy lift jack-up schip wordt ter plaatse gerepareerd.
Na de voorbereiding van de lasprocedures starten onze gecertificeerde lassers onder nauwlettend toezicht van onze lastechnici.
Door de huidige complexiteit van de industriële productieprocessen van de lastechniek en het groeiende aantal regels en voorschriften die daarop van toepassing zijn, worden onze lasspecialisten voortdurend bijgeschoold om aan de vraag van onze klanten te kunnen voldoen.
Revisie van uitschuifbare loopplank voor TP toegang aan boord van het Self-Elevating Platform DP2 Innovation.
Reparatie, onderhoud, installatie en belastingtesten van een draaiend en uitschuifbaar offshore loopplank.
Last minute mobilisatiewerkzaamheden voor Deme Dredging te Vlissingen. Leidingen voor drinkwaterinstallaties en 2 nieuwe platformen op maat gemaakt. Van geen ontwerp tot geïnstalleerd opdracht in minder dan 2 weken.
Met trots en dank aan onze teams!
Vooral de veiligheid en expertise werden door onze klant toegejuicht.
Bij Hego zit u tevens goed voor zware constructies. (Mezzanine; tussenvloeren, verdiepingsvloeren)
Een dringende levering van een mezzanine deck met een gewicht van circa 30 Ton voor een offshore platform wordt volledig in onze werkplaatsen gebouwd.
Kwaliteit en veiligheid worden steeds nauwlettend in het oog gehouden door onze ingenieurs.
Deze constructie zal aansluitend geladen worden aan onze kade en via de waterweg vervoerd worden naar Rotterdam.
Fabricating of spud head regarding test setups.
Interventions at jack-up vessel Innovation. Mob- and demobilization works and fabrication and installing of a support frame for spud poles interventions.
Snelheidslevering van buitenboordwerkplatform bij zuigkop m/v Lange Wapper, Tideway.
Om veiligheidsredenen is dit platform in onze werkplaats volledig gemonteerd om vrijwel onmiddellijk aan boord te kunnen hijsen.
Prefabrication of Monopile Craddle modifications for the Horns Rev 3 project is ready to install on board!
Herberekenen en werkbaar maken van een foutief ontworpen hijswerktuig binnen de gestelde periode.
Door de intensieve samenwerking tussen onze verschillende afdelingen kon uiteindelijk een fiasco vermeden worden.
De gigantisch tijdwinst die ten slotte voor dit offshore project kon gerealiseerd worden werd door de directieleden ten zeerste gewaardeerd.
Het geheel werd voorzien van een Siemens sturing en afstandsbesturing.
Also machining on site for our offshore customers within the shortest delay.
Fabrication of gangway in accordance with offshore regulations.
De DP2 Innovation werd eveneens toegankelijk gemaakt ter hoogte van Hangar 26 met de door Hego bvba gemaakte landgang van meer dan 40 meter. Circa 4000 mensen konden het schip, via de door ons Hego vervaardigde gangway bezichtigen. Het 147,5 meter lange hightechschip gemeerd aan de rede in Antwerpen wordt gebruikt voor de bouw en het onderhoud van windmolenparken op zee.
Complete docking of D'Artagnan finished perfectly according to schedule
Replacement of bearing block at dredge pump, shell plating and cleaning works
De DP2 Innovation werd toegankelijk gemaakt ter hoogte van Hangar 26 met de door Hego Antwerpen gemaakte landgang van meer dan 40 meter. Circa 4000 mensen konden het schip, via de door ons Hego vervaardigde gangway, bezichtigen. Het 147,5 meter lange hightechschip gemeerd aan de rede in Antwerpen wordt gebruikt voor de bouw en het onderhoud van windmolenparken op zee.
Hego maakt de studie en ontwerp van uw gangway of landgang volgens uw noden en volgt daarbij strikt de vigerende regelgeving.